6 comments on “poza needitata…Catalineeeeeee !!!!

  1. Zici ca alearga unul spre altul sa se imbratiseze….:))
    Imi place!
    Imi plac si curiosii din fundal.
    Aparatul poate fi mai batran decat noi doua la un loc. Conteaza ce vad ochisorii tai! Iar eu zic ca vad frumos…:)

    • Luca alearga mereu dupa pescarusi…iar ei sunt destul de “sociabili” si accepta joaca…
      multam fain de aprecieri..dupa atatea dusuri reci, servite de Perseu…merit si unul cald…:lol:

      • Eh, la domnul Perseu e inca vara, de aici dusurile reci. Noi muritorii hoinarim de mult prin toamna si simtim nevoia de cald chiar daca creste factura la gaz….:))

      • asa-i…
        aici nu a crescut..eu platesc pentru cuptor, masini de spalat vase si rufe, uscator, toate cele electrice (tv, laptop,becuri, etc), apa calda…si ce-o mai fi prin casa electric…la vremea asta..factura din octombrie, zice $48.30…si cel mai mult am platit, in vreme de iarna, $120…bani pe care eu pot sa-i castig intr-o zi…

Leave a Reply

