7 comments on “magazin de o suta de ani…aproape un muzeu …cu miros de piele tabacita…si tutun fin… :-)

    • poate a Whyte and Mackay ..tocmai ce-am aflat.. how to drink whiskey like a sir/lady …. ๐Ÿ™„
      am vrut sa pun clipul , dar nu ma lasa blogul asta, sau nu stiu eu sa-l setez ca sa-l arate… ๐Ÿ˜ณ

    • centrul vechi al bucurestiului…este unic…arhitectura..mizerie…miros…oamenii ce-l populeaza…este emblematic…ca orice alt centru vechi de capitala… ๐Ÿ˜›

  1. Imi pot imagina mirosurile astea separat. Impreuna mi-e greu….:)
    Asa ca nu ma pot pronunta in privinta barbatului adevarat…:p

    • asa este…greu un astfel de “amalgam” ..
      doar in locuri unice (ca acesta) imaginatia iti poate juca astfel de “feste”…hahahahaha…
      ar merita sa faci un drum pana aici…doar pentru asta…si vei face precum prietena mea… ๐Ÿ˜€

Leave a Reply

