6 comments on “the ocean is where I belong…

  1. azi, marea a întrebat de tine 😛
    i-am spus să stea liniștită, pentru că oceanul are mare grijă de tine 😉

    • multumesc drag mesager…trebuie sa recunosc ca mi-e tare dor si de “marea mea”…mergeam foarte des s-o pozez…si pe furtuna…si la rasarit, sau apus…si-n zilele ei bune….si noaptea cu luna plina…
      cel mai mult imi placea sa merg singura s-o pozez…doar eu si ea… :))

  2. pana si pe plaja se simte puterea si agitatia pacificului…o stare de bine si siguranta…in ceata si vuiet de valuri…o combinatie faina…mai tare decat cea din cowboy store… 😆

Leave a Reply

