6 comments on “…and …Happy New Year !!!!!

  1. exact asa e si la mine!
    pe 31 se munceste. pe 1 e liber dar pe 2 la munci.
    nu e nebunie, nu e galagie…..
    nimeni nu se agita! doar eu! ce fac, ce gatesc, ce cumpar, ce nu cumpar, dar nu e prea putin, dar o fi bine…si uite asa imi fac creierii zdrente…
    pe cine sa dau vina? pe mama? ca ea asa m-a invatat! sa pregatesc, sa fie! 🙂
    eu ieri am mancat iaurt cu tarate :)))
    te pop Sorina si La multi ani!

    • incet..incet vei renunta si tu la toata nebunia asta cu pregatirile si mancarea…mie a inceput sa-mi fie rusine sa pregatesc atat…circula pe aici un clip facut de niste pustani romani crescuti de mici aici, unde satirizeaza “obiceiurile” romanesti..prejudecatile de care parintii nu se pot debarasa…am sa-l caut si-o sa-l postez 🙂
      pupa si de la mine cu mult drag !!!

  2. Hei, ție ți-e mai la-ndemână plimbarea pe malul băltoacei de la Napples! 😉
    La mulți ani, Sorina! Să fie un an pe placu-ți… să fie sănătate și zâmbet, împliniri și oameni dragi alături. 🙂

Leave a Reply

