6 comments on “Snow white…snow light…

  1. 🙂
    apropo de groapa din curte. fii-mea avea in calsa o colega tot romanca. fetita aia venea de undeva de la tara din Ro si de la o vorba la alta, la curs, copila a zis ca in tara ei , nevoile se fac in fundul gradinii. stupoare! s-a facut o liniste mormantala, toti copii ramanand cu gura cascata! si profa la fel..
    fii-mea a lamurit situatia explicandu-le ca treaba asta se intampla cu ani in urma la sate si ca azi a ajuns apa si gazul si pe acolo…
    m-a amuzat situatia stiind ca apa si gazul or fi ajuns dar banii niciodata nu ajung….:)

    • iti dai seama !!??
      si eu am realizat “ridicolul” intinsului rufelor pe sarma doar cand am vazut fatza nurorii mele…ea m-a intrebat, dupa cateva minute…”si lenjeria intima o puneti pe sarma ?” ….
      si cand i-am mai spus ca se face plaja doar cu o atisoara in fund…a ras si a zis ca e buna gluma… 😀

    • cre’ca ie un fel de “brechingnius” ptr cei care traiesc in zapada…daca au halucinatii ptr ca n-au mancat, sau n-au caldura in casa….sau ferestrele’s ingropate in omat…stiu care e cauza…in nici un caz autoritatile…care gasesc solutii, sau scuze de moment…au mai fost si alte ierni cu zapada, dar un popor mai sarac ca acum cred ca nu a mai fost…
      bre guvernanti, bre…ganditi-va din timp la oamenii care v-au ales si ptr care ati vrut sa va cocotati in varful “statului”…nu numai sa va bucurati de privilegii si sa furati ca sa scapati voi si neamu’ vostru de saracie (ca de muncit inca nu v-a invatat nimeni sa munciti)..ganditi-va la oameni, zic, si imbunatati-ti-le traiul…dispensare, spitale, doctori, pensii normale…NORMALE, am zis, intr-o lume normala…sa poata fiecare sa traiasca decent…sa aiba utilitatile decente, in casa…nu sa-si faca nevoile intr-o groapa in pamant, ca acum mii de ani…sa aiba apa potabila si calda in casa, sa se poata spala si trai bucurosi, ca omul murdar pe afara se “murdareste”, in timp, si in interior…
      bre analfabetilor de la guvernare..bre Gigeilor, si Dorelilor….ca nici nume normal nu aveti…stiu eu o poveste cu oamenii care au nume din porecle…dar o spun altadata…BRE, slujiti oamenii avand frica de Dumnezeu in suflet….ca se vor umple puscariile cu cei care au fost si vor veni si tot nu va “trece” dorul de furtisaguri…
      toti avem un drum al vietii…toti sfarsim intr-o zi…nimeni nu mananca cu zece guri si nu doarme in zece paturi…de ce va imbuibati asa bre guvernantilor, bre…!!!!!
      iarta Perseu, dar sunt mult prea revoltata de ce vad la stirile din Romania…
      zilele trecute ii spuneam nurorii mele cum intind rufele la uscat romanii…si a ramas “statuie” o vreme, repetand “Oh my God!” ce sa-i mai spui ca sunt oameni care-si fac “necesitatile” in groapa din curte, stand pe scandura…cand aici si cainii, si pisicile au o viata “civilizata si decenta”…
      UFFFFFFFFFF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

