12 comments on “Dog Strollers…

  1. pai se cheama indah!! e o terriera zapacita, pitica, mica si superba…:))
    alintata e putin spus. imi doarme in cap….
    e umbra mea. am mai zis eu: eu am umbra in forma de caine… 🙂
    te pop!

    • ador cainii…recunosc, pe primul loc sunt caii…iar terrieri imi plac enorm…tin minte..ca multi ani in urma, cand am hotarat noi ca fiului nostr i-ar trebui si un caine, am cautat la Constanta unul din aceasta rasa…si ??? nimic..nu avea nimeni in oras vreun terrier… :)))
      pup si eu …si un mangaiat intre urechi “mult alintatei indah”.. 😀

  2. Mai bine pui de-un hotel. O prietena cu catel a plecat în concediu si si-a lasat odorul la un hotel de profil. A costat mai mult hotelul câinelui decât tot concediul ei…

    • eh, alintata…cum o cheama ?
      aici toti sunt disciplinati… 😀 nu vezi…?!
      cred ca-i legata bine…daca copii stau inhamati de numa, iti dai seama ce de cureluse erau pe biata catelusa 😆

Leave a Reply

