4 comments on “Her…a luat Oscar…nici ca se putea altfel…

  1. dintre toate filmele nominalizate nu am apucat sa vad decat Lupul de pe Wall Street…si mi-a placut!
    am timp si pentru celelalte avand in vedere vremea asta nehotarata… 🙂

    • toate sunt bune sau f bune…
      cel care a luat Oscar ptr Best Picture “12 Years a Slave” nu e genul meu…am trait si am vazut prea multa suferinta ca sa ma “relaxez” cu alta poveste de acest gen…iar subiectul asa cu sclavia…mizeria…negrii…nu ma atrage…
      sunt convinsa ca “Her” o sa-ti placa…sunt convinsa 🙂

Leave a Reply

