4 comments on “… 3 milioane de pagini scanate de carte în limba româna !!!

  1. Ce filme s-ar putea face cu temele de carti aflate la vanzare, dar sa se plece cu scenariul de la 0… 🙂

    Mâncare mortală
    Moartea neagră
    Coca-Cola versus Pepsi
    Calea spre autodistrugere

    • oh da… intr-o lume comerciala….devoratoare de publicitate pozitiva…nu prea ar lua “Oscar” un astfel de film…poate doar o “Zmeura de aur”…. 😆

    • uite ca acum stie 🙂
      imi pare rau ca n-am stiut cum sa fac ptr ca aceste titluri sa fie linkuri, asa cum le-am primit pe e-mail… 😦
      este minunat ca doar cu un simplu click sa primesti pe tableta atata “cunoastere”… si noi am dat “averi” pe cartile din biblioteca…eu, cand am plecat din tara, am donat intreaga mea biblioteca unui anticar…erau mii de carti, pe cele cu dedicatie le-am dus la parintii mei acasa…
      fiul meu imi spunea demult ca va veni vremea cand n-o sa mai aveam atatea “acareturi” prin casa…insa tatal meu si acum se uita cu mare drag, respect si admiratie la biblioteca sa…ticsita…
      eu sunt intre doua generatii cu “deprinderi” extreme 😆

Leave a Reply

