6 comments on “v-ati facut taxele ?!…eu le fac acum…. :-)

  1. dadada
    cunoastem!
    doar ca aici e cu dovezi! chitante, bonuri, retete de la medic, de la vetelinar, facturi si altele….o gramada de chestii!
    asa si anul asta cum e ? ai de primit sau ai de dat? 😛

    • eu cred ca aici “ei” stiu prea bine cum stai cu “taxele”…te lasa sa declari doar ca sa vada daca esti correct sau nu… 🙂
      cred…sper…ca voi mai primi ceva bani…am investit foarte mult…suflet …in ceea ce am facut.. 😆

  2. simplu.
    Eu tre sa aduc si hartii, scanez. Din Ro, din Be…
    partea buna este ca peste 1 an si ceva mai primesc si ceva bani inapoi de la taxe (platisem prea mult impozit). Sau dau. Un an am primit , altul dat.

Leave a Reply

