4 comments on “CINE A MAI RAMAS IN ROMANIA…

  1. Au mai rămas unii care speră să facă ceva în ambiția lor. Speră că nația asta se va trezi și va spune răspicat și tare: „Noi suntem poporul. Voi sunteți angajați cu contract pe termen limitat timp de 4 ani. Marș la muncă!” Țara asta nu are autostrăzi. Autostrăzile „scot marfa” din țară repede. Aduc contracte noi cu străinii. Fac angajatorul să vrea mai mulți salariați. Aici oamenii trebuie să vrea să evolueze financiar și să nu accepte ca unii șefi idioți să nu le dea voie nici măcar la baie. Asta am auzit că se întâmplă în call centere. Din păcate uneori, oricât ai vărsa din pahar, ți se umple și dă pe dinafară. Și atunci unii se duc în zare spre alte țări mai calde.

    • cunosc aceasta perpetuare a neputintei…pas cu pas am simtit-o in tot ce-am intreprins…eu sunt o luptatoare din “fire”..am mostenit asta…am iesit in strada la inceputul anilor ’90…am iesit la mitinguri…am participat la tot felul de proteste (singura modalitate a cetateanului de a lupta si a-si spune parerea/durerea, in democratie)…am fost in AC (de la infiintare pana la desfiintare)..si am fost lider…am fost si in CDR..tot lider…am fost director de campanie electorala a dlui Constantinescu, cand a castigat…am tot sperat si am fost intr-o “neliniste” permanenta pentru a vedea in final ca “se poate”…eh..dupa vreo douazeci de ani am constatat ca nu se poate…ca nu se mai poate..caracatita e prea mare si a modificat caractere, repere valorice de care orice societate are nevoie…fetele viseaza la raduleasca, zana si dragusanca…baietii la imbogatire rapida fara scoala si munca..pentru ca li s-a dovedit ca se poate…e urat si degradant sa muncesti, cand tata a furat si le-a oferit tot ce-au vrut, pe tava…
      fiul meu mi-a spus, cu multi ani in urma, ca nu conteaza votul meu…ca indifferent pe cine votez dintre candidati, viata omului din strada va fi la fel de proasta….
      pana acum doi ani, mergeam cu cadouri de Craciun prin satele din Dobrogea…oh Doamne..nu pot sa spun ce gaseam acolo..ce vedeam…cata saracie…cata mizerie…un primitivism greu de imaginat..
      lista de mai sus ar trebui completata (eu asa am preluat-o) ar mai trebui pus hotul…imbogatitul din furtisaguri si inselatorii…politicianul analfabet de cariera…etc etc…mai sunt si oameni de calitate care mai spera…pentru ca speranta moare ultima…UE nu are nevoie de romani in Romania…si probabil ca acesta-i “mersul”…
      regretele vin mai tarziu, cateodata, prea tarziu ca sa mai poti lua o decizie privind viata ta…a familiei…copiilor tai…

Leave a Reply

