9 comments on “ieri…cautand gaze, am dat peste maci portocalii… la naiba !! :-)

  1. Habar nu am dacă comentariul meu a fost trimis la tine. Acum am descoperit că mă pot loga. Poate că așa trebuie să fie și apoi comentarii. Aici mă mai uit cînd intru pe blogul meu unde pun mai rar. Nu sînt leneș dar nu prea am imagini care să merite postarea. Cu toate că anul acesta am adunat deja vreo 5000 de flori și alte gîngănii. Dar… nici nu am timp e procesare. Minodora a constatat că în casă este cineva . Cînd aveam sevici nu prea eram prin casă….

    • uite c-a fost trimis la mine.. 🙂 numai ca administratorul acestui blog a considerat ca-i spam… acum, daca o sa-mi mai comentezi o sa te recunoasca ca nu esti scam sau ceva si-o sa-ti lase comantariul sa fie publicat…
      pacat ptr noi, cei care-ti urmarim postarile pe FB si blog ca nu faci asta mai des…macar o postare pe zi…acum ce traba ai ?!..doar esti pensioner 🙂
      eu de cand sunt pensionara sunt mai ocupata decat inainte ….
      Minodora este o scumpa, sunt convinsa ca si ei ii este mult mai bine cand ii esti prin preajma mai multa vreme…
      e o schimbare majora in viata fiecaruia, mai ales a celor invatati cu munca, cu programul.. cu disciplina…ai senzatia la inceput ca va fi un haos viata ta, cea ordonata pana la pensionare…dar, cu timpul ai sa vezi ca e super OK… 🙂

  2. Eu aici mai trec. Intr-o vreme eram informat de postarile noi si te vizitam. De cînd ai revenit după ce ți-au spus că ai depășit spațiul de postare nu am mai primit deît foarte rar informații. Și…. am crezut ca postarile din FB sînt aceleași. Am refăcut pe blogul meu linkul. Macii astia sint foarte frumosi. Despre gîze… sînt nerăbdător să vad. E foarte greu iar la performanțele lui Ozo e și mai greu. Are un stil foarte personal și o viteză de reacție… Știu ce spun pentru că sîntem împreună mereu și uneori chiar am preferat să îl privesc.

    • ma bucur ca treci pe aici…esti mereu un “vizitator” asteptat cu drag…
      pe Ozo e foarte greu de egalat…daramite de depasit..cam in tot ce face…am spus-o si o mai spun…eu il compar mereu cu un arc intins la maxim…
      aici gaze nu prea sunt..la vedere 🙂 iar ca sa ma pun pe burta si sa stau la panda, sa le descopar la radacina firului de iarba…nu mai pot…probabil ca nici asa de pasionata de gaze nu sunt, de nu fac acest effort… 🙂
      mie-mi place sa pozez oameni..imi place “strada”…cred ca in mine “zace” un mic paparazz hehehehe

Leave a Reply

