4 comments on “once upon a time …a great oak…

  1. O editare… finuță specific feminină! Eu preferam o vibratie, o înviorare mai puternică. Să-mi dai coordonatele să trimit veverițele din grădină! La mine au păpat toate conurile și acum încerc să le ară că le dau nuci. Încă nu au dat de coșulețul agățat în copac!

    • multumesc Mihai…coordonatele sunt dintr-un loc minunat unde am fost intr-o mica vacanta (ca aici vacantele sunt scurte :)) era un soi de veverite ca cele din Chip and Dale (desene animate) cu o codita mica, aici se numesc chipmunk …nu am reusit sa le pozez…aveau o viteza :))))
      sa le faci indicatoare ptr cosulet :)))

    • am fortat putin “mesaju’ ” ?!…hahahahah
      am ajuns intr-o zona in care vegetatia specifica Oregonului si imbina cu cea a Nevadei…wow…o minunatie…

Leave a Reply

