14 comments on “si uite c-a trecut un an …. :-)

  1. scumpă doamnă :), să vă trăiască…și să vă bucurați de ei și cu ei 🙂
    David ..îl prinde din urmă pe Luca 🙂 sunt doi mumoși :)….chiar îmi era dor de ei 🙂

    • multumesc frumos…
      sa dea Domnul sa fie bine si frumos la toata lumea…
      asa este…David vine repede din urma..chiar faceam glume cu Papa din Montana 🙂 spunea ca Luca e cel care va “agita” spiritele (in “gastile” lor de la scoala :)) si David va termina treaba :)))))
      sunt minunati si se iubesc foarte tare…pana la jucarii 😆

    • multumesc frumos Geanina…
      acum am inceput s-o inteleg mai bine pe bunica mea, care mereu zicea, mai ales la aniversari…
      “eh, sa apuc sa te vad si pe tine (adica pe mine) mare”…apoi ” eh, sa apuc sa te vad mireasa si pot sa mor linistita”…apoi…”eh, sa apuc sa-mi vad si stranepotul si gata, sunt un om implinit”…apoi “eh sa-l vad si pe Bogdan (adica fiul meu) mare si la casa lui”….si cam atat…mare l-a vazut, era in ultimul an la liceu cand ne-a parasit…sunt convinsa ca era fericita c-a apuc sa ne vada crescand/maturizandu-ne/imbatranind…

      • si bunica mea la fel a zis…
        isi dorea sa prinda toate momentele importante…
        anul trecut am pierdut-o! dar deja spunea ca nu o sa mai ajunga sa o mai vada pe Alex(fii-mea) mireasa….
        la fel zice si mama: mai ajung eu sa o vad pe Alex la casa ei?
        iar mie nu-mi plac deloc astfel de dicutii….:(

  2. Sincer, între Bo si Doamna lui îmi place mai mult dânsa… Ca sa nu mai vorbesc de tine. Mai lasa-ti si tu par alb, carunt, ceva acolo, doar esti de doua ori bunica, ce naiba…!!!

      • oh..te-au intimidate duamnele din poza :))) si ai uitat esentialul :)))
        multumesc frumos Dane, sper sa ai si tu cat mai multe momente ca acesta…e minunat…si mai ales cand sunt mai multi nepoti..ii ador… 🙂

    • pai normal sa-ti placa duamnele…
      promit ca, mai voi poza cu parul alb, macar la radacina, cu proxima ocazie…
      eu, de fapt am albit de la varsta de 30 de ani..asa ca….
      am inteles…se voia un compliment ptr doamne :))))
      multumesc frumos Dane..

    • nora mea a facut Birthday cake..si eu niste snitele din porcarii…pireu…salata de vara cu de din toate si placinta cu branza…am fost numai noi cinci..la anul vom avea invitati…si in toamna, in sept, la Luca…
      inca multumesc frumos…

Leave a Reply

