4 comments on “I’m coming…. I’m coming….

    • din omidutza aia mica si plangacioasa…uite ce minune de fluturas ! il ador…
      ps
      sa-ti spun un secret, nu-i place sa ma pupe cand am ochelarii pe nas…
      ori asteapta sa-i dau jos si daca vede ca nu o fac, se supara, mi trage jos de pe nas si ma pupa cu mult foc… 🙂 il ador !!!

      • ei…uite de ce îmi plac mie fluturașii 🙂
        ce drăguț :)…să știi că mi se pare normal 🙂 ..cum să te pupicești și să te joci cu ochelarii pe ochi:))..David are dreptate 🙂
        ps: îmi este dor de Luca :)..so, feblețea mea ce mai face ??:)

      • hahaha..el mereu are dreptate si castiga 🙂
        pai, in timp ce David statea la pozat…Luca alerga calul dupa care, s-a recompensat cu o prajitura…uite chiar o sa postez azi o poza cu el…

Leave a Reply

