6 comments on “am imbinat “utilul” cu “placutul”….si a iesit un “frozen yogurt” excelent … :-)

    • pai, reteta este simpla….cauti un magazin “Frozen yogurt”..de ex. la Don Pedro 😉 si, dupa ce-ti alegi marimea paharului (eu il iau medium de fiecare data) incepi sa tragi de manete…am inceput cu Country Vanilla, apoi ciocolata si frisca…peste care am adaugat toppingurile 🙂 am pus popping pearls (din cirese), capsuna, mura, niste nuca, samburi de caisa, alune de padure… ah, si cateva mochi…pe care le ador…
      cam asta e reteta…este un iaurt inghetat, cum ii zice si numele si e mult mai scazut in grasimi decat o inghetata obisnuita… 🙂
      mie-mi place enorm inghetata de lamaie…dar aici nu prea o gasesc 🙂

      • La reteta asta probabil mai intai as avea nevoie si de un bilet avion pana in America, si o viza 🙂
        Pana atunci, pot sa imi fac un hand-made inspirandu-ma de la tine.

      • nici Starbucks-ul nu a prins prea mult, in Bruxelles e unul singur: la gara.
        Inca sunt multe barulete/bristro-uri unde fac manual, pe loc, ce suc de fructe vreau.

        Dar am si eu bunavointa sa imi fac acasa: ulcica de lut sa fac iaurt este, lapte de ferma este, ciocolata magnifica este, fructe de padure or sa fie miine ca ma duc la piata 🙂

Leave a Reply

